Jihočeské podnikatelské vouchery > O programu
Jihočeské podnikatelské vouchery
Jihočeské podnikatelské vouchery jsou jednoduché dotační schéma poskytující podporu malým a středním podnikům z Jihočeského kraje na nákup služeb od výzkumných organizací z celé ČR.
Cílem Jihočeských podnikatelských voucherů je především iniciovat vzájemnou spoluprácimezi firemní a akademickou sférou, naučit obě strany, jak tuto spolupráci realizovat, podpořit je v budování vzájemné důvěry a nechat je vyzkoušet si, že vzájemná spolupráce může být přínosná pro obě strany.
Kdo za tím stojí?
Garantem celého schématu je Jihočeský kraj, poskytovatelem voucheru na zvýhodněnou službu a administrátorem je: Jihočeský vědeckotechnický park, a.s. - vlastněn ze 100 % Jihočeským krajem.
Jak to funguje?
Podnik XY potřebuje vyřešit specifický technologický úkol (např. složitou laboratorní analýzu). Tu umí zpracovat specializovaná laboratoř ve výzkumné organizaci Z. Podnik si zažádá společně s poskytovatelem znalosti o podnikatelský voucher. Pokud jej podnik získá, pokryje si prostřednictvím něj náklady, které by za uvedenou službu (analýzu) poskytovateli znalosti musel hradit ze svého.“
Hlavní výhody podnikatelských voucherů
- Jednoduchost podání žádosti
- Rychlost administrace
- Účinnost řešení konkrétního zadání
- Rozvoj další spolupráce regionálních MSP a výzkumných institucí
- Zlepšení image regionu
Kolik je možné získat?
Výše podnikatelského voucheru je maximálně 75 % ze způsobilých výdajů a může být až 150 000 Kč. Minimální výše způsobilých výdajů je 50 000 Kč.
Poskytnutí podnikatelského voucheru a realizace podpořeného projektu v jednotlivých krocích:
- Žádost o voucher – po vyhlášení výzvy vyplněna do on-line formuláře na webových stránkách www.inovoucher.cz, včetně doložení přílohy "Nabídka poskytnutí služeb založených na znalostech". Po vyplnění a odeslání formuláře žádosti spolu s Nabídkou obdržíte vyplněnou žádost v pdf spolu se dvěma čestnými prohlášeními na kontaktní email, který jste zadali do formuláře. Po vytištění žádosti a všech vyplněných příloh Žadatel vše podepíše a odevzdá v zalepené obálce s názvem své společnosti a heslem "Žádost JPV" na adresu U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice.
- Proces kontroly a hodnocení žádostí, výběr Příjemců - provede Poskytovatel zvýhodněné služby a hodnotící komise
- Uzavření Smlouvy o poskytnutí zvýhodněné služby mezi Poskytovatelem zvýhodněné služby a Příjemcem voucheru
- Faktura vydaná Poskytovatelem zvýhodněné služby Příjemci voucheru ve výši jeho finanční spoluúčasti (min. 25 % z hodnoty voucheru včetně DPH z celé částky uvedené Poskytovatelem znalostí). Pokud hodnota služby od Poskytovatele znalostí přesáhne maximální možnou hodnotu voucheru 150 000 Kč, tak součástí této faktury bude navíc částka přesahující 150 000 Kč + DPH z celé částky vyfakturované Poskytovatelem znalostí (jde o dotaci k ceně)
- Uzavření Smlouvy o poskytnutí služby mezi Poskytovatelem zvýhodněné služby a Poskytovatelem znalostí
- Zápis veřejné podpory de minimis udělené Příjemci do pěti pracovních dní po uzavření smlouvy s Poskytovatelem znalostí - provede Poskytovatel zvýhodněné služby
- Realizace služby Poskytovatelem znalostí ve spolupráci s Příjemcem
- Předání zkompletované služby Poskytovateli zvýhodněné služby na základě předávacího protokolu, kde jsou uvedeni všichni účastníci projektu (tzn. Poskytovatel znalostí, Poskytovatel zvýhodněné služby a Příjemce voucheru), prokazujícího, že Služby založené na znalostech byly realizovány řádně, bez vad a nedodělků dle zadání - vyhotoví Poskytovatel znalostí na základě podkladu předávacího porotokolu
- Bezodkladné předání výsledků projektu Příjemci voucheru Poskytovatelem zvýhodněné služby - provede Poskytovatel zvýhodněné služby
- Faktura vydaná za tuto službu Poskytovatelem znalostí na vrub Poskytovatele zvýhodněné služby
- Příjemce doloží závěrečnou zprávu na předepsaném formuláři do 30 dnů po ukončení projektu - formulář zašle Poskytovatel zvýhodněné služby
Kam dál?